Åbent hus-arrangement i KIF-Centeret er vel overstået
3/10-25
Vi fik afholdt ”åbent hus” i fredags, med et fint fremmøde af interesserede. Vores formand Bo holdt en -lille åbningstale, før han klippede den røde snor over, og alle kunne komme ind over den røde løber. Der var lavet et lille dias-show med situationsbilleder fra ombygningsperioden, og grill-mestrene Per og Jan sørgede for grillpølse til alle.
Vi fik afholdt ”åbent hus” i fredags, med et fint fremmøde af interesserede. Vores formand Bo holdt en -lille åbningstale, før han klippede den røde snor over, og alle kunne komme ind over den røde løber. Der var lavet et lille dias-show med situationsbilleder fra ombygningsperioden, og grill-mestrene Per og Jan sørgede for grillpølse til alle.
Vi er så glade for resultatet, der er virkelig sket noget med akustikken og led-lyset og varmen. Og atter en gang stor tak til NordeaFonden, som gjorde det muligt, at få sat renoveringen i gang.
Vi glæder os til at spille banko på mandag, hvor vi netop vil få stor glæde af lyd/lys/varme-renoveringen. Husk der er ekstra gevinster og kage til kaffen 
Mange hilsner fra Klemensker IF – forretningsudvalget
(Billeder taget af Kjeld Lundbæk)
